luni, 3 mai 2010

prietene pt totdeauna!!!

...prietenii:x..ohh...ii ador ma:x...si stii e ce??..pt k ei ma fac sa zambesc cand sunt suparata...pt k ei ma fac sa scap de plictiseala..si pt k ei fac ziua mai scurta si mai distractiva:D...asa:D...prietenii mei adevarati ...mai bine zis..prietenele mele adevarate:d..sa incep: guma-oo da...ce-as putea spune despre ea...e preietena mea..(cu toate k e sor'mea:d)..ma...ea e o fire mai ciudata:D..dar cu toate astea o iubesc:x...next:d...fluturash--da..aici am de spus multe:)):))..o ciudatzica..fiinta asta e intre emo si crazy:)):))...cum spunem noi:d...dar...totusi o iubesc:x..oo da..am ajuns la tampix:))..CRBL:d-frate!! e cea mai nebuna dintre noi:d..bine..eu si crbl suntem cele mai tari:))...ma...crbl e super tare frate:))...knd suntem suparate, ea trebuie sa faca cv k sa ne inveseleasca:d...moama! s-o vezi knd se stramba:)):))..prea tare:d...si acum eu: scurt si la obiect:))..pachetu' de energie:)):))...cam astea suntem:d...TRUPA DE SOC:d:)):))...da ma:d..ne stim de la gradinitza si am ramas preietene si in ziua de azi:d...acum e mai greu sa ai prieteni adevarati:D...buey fetelor?:D..sa stiti k va iubesc pe toate:x...si km atat:)):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu