luni, 3 mai 2010

hmmm..eu:d

hmm..eu:d...ciudatzica aia:)):))...ma...sunt o fire...prietenoasa (asa cred eu:d, cred k e adevarat pt k am o groaza de prieteni:D...)...timida:D..oo da:))..foarte timida:d..asta pana ma obisnuiesc cu persoana respectiva..k dupa...sunt o ...LIPITOARE:)):))...asa:D...pfuai..era sa uit:D..copil atomic ma!!!!..ce-as mai putea spune?:-?..da:d...sunt glumeatza..bn..numai asor'mea zice k sunt plictisitoare:D..ea vb:-@...care e un ,,rocker obosit"..oo nu:d..m-am scapat:)):))...
Ma nush...cn ma cunoaste stie cum sunt:D...cn nu:-??...afla:p...sincer?? nu ma intereseaza ce cred unii despre mine...pt k asta sunt eu...si cn ma place:d...ma place asa cum sunt:D...
....un CIUDATZEL MITITEL:x..:D... cam atat despre mine:d..

Un comentariu:

  1. oare cn nu te cunoaste pe uh... hmmm poate mama mielului :d ca in rest toata lumea:d
    si mai ales eu :d

    RăspundețiȘtergere